wtorek, 10 grudnia 2013

9. SpeedART: W świecie magii CM Rowinadale

Dzisiejszy dzień jest dla mnie szczęśliwy. A nie zapowiadał się. Musiałem wstać o 04:40 i cały dzień  w szkole... Jednak miło, że w jego ostatniej części stało się coś miłego. Jak wiecie AoM jest instrukcjami współpracującymi z Krytyczną Bielą, ale od dziś także tam.... taadaam... z Zaczarowanymi Szablonami. Cieszę się z tego bardzo, ponieważ wiem, ze będę mógł pomóc większej liczbie osób.
Na dziś przygotowałem speedART, czyli film z przyśpieszeniem. Pokazuję on jak wykonać nagłówek do szablonu w Fotoszopie xD W grudniu powinna pojawić się jeszcze pełna wersja tego filmu, ale kto wie. Nagłówek wygląda tak, a na szablonie prezentuję się tak.



Hm, w razie jakiś niejasności czy coś proszę śmiało pisać. Ja na prawdę nie gryzę, kochani. :D Niestety szybko się żegnam, ponieważ muszę się pouczyć niemieckiego :(.
Pozdrawiam, Raion

21 komentarzy:

  1. Świetna robota :) Powiem ci szczerze, że ja robię zupełnie inaczej, ale dzięki temu krótkiemu filmikowi wpadłam na kilka kolejnych pomysłów. Naprawdę kawał dobrej roboty. Obawiam się jednak, że tylko doświadczeni szabloniarze będą wiedzieli co i jak robiłeś. Ludzie, dla których takie filmiki byłyby pomocne z pewnością nie nadążą za tym. Trzymam jednak za ciebie kciuki :) bardzo podoba mi się pomysł na robienie tych filmików :p Może dam ci się przekonać i nagram dla ciebie to jak ja robię :p ale to dłuuuugo zajmuje hehe :p
    Serdecznie pozdrawiam i życzę weny oraz dużej ilości pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. A cóż to za pomysły? Jestem ogromnie ciekaw. Tak, wiem, że nie każdy wyłapie co i jak było zrobione, dlatego do końca grudnia pojawi się film cały, bez przyśpieszeń :D Jeeej! Rowi, zapewniam, że nagrywanie jest łatwe. Wystarczy, że włączysz program do nagrywania i gotowe, a ja potem mogę go ładnie posklejać i dodać podkład lub inne efekty xD

      Usuń
  2. Ciekawa instrukcja, chociaż z kilkoma twoimi działaniami kłóciłabym się. Mam wrażenie, że trochę za bardzo wycierasz obrazki, przez co tracą część swojego uroku. Zaskoczyłeś mnie zastosowaniem tekstur ze śnieżynkami - w życiu bym nie pomyślałam, by tak postąpić ;)
    W sumie tak się zastanawiam i myślę, że takie krótkie filmiki są o wiele atrakcyjniejsze niż te 30 minutowe. Tamtych nie dałabym rady obejrzeć ;)
    PS sam sklejasz filmiki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D Z czym byś się kłóciła? Chętnie posłucham. Może mnie czegoś nauczysz xD Wiem - wtapianie obrazków często jest zbyt ostre, no, że mocne. Ja lubię zaskakiwać :D Te tekstury są fajne, dlatego pakuję je wszędzie gdzie się da! xD
      Oba rodzaje filmów są atrakcyjne, dlatego, będą pojawiać się i długie i krótkie filmy do każdej pracy raczej :)
      Tak, filmy przygotowuję sam. Na początku było to trudne, ale da się wszystko ogarnąć :D

      Usuń
  3. Nie wiem czy to przyspieszenie czy talent ale ty wiesz co robisz no! Podziwiam bo ja mam coś w stylu, a tutaj dorzucę to, a tu pusto to walnę to i nigdy nie mam gotowych zdjęć robię na spontan a u ciebie to wygląda na tak bardzo ogarnięte :c aż mi wstyd za siebie i swoje roztrzepanie noo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D Taka mieszanka, trochę(mniej) talentu i trochę więcej przyśpieszenia :D Ten nagłówek był robiony dla Rowi, więc przez kilka dni tworzyłem wizję :D Teraz robiłem video w porozumieniu z S., to dam jest dorzucanie xD Wiesz jak nagrywam, to staram się mieć arty gotowe, żeby nie szukać. Normalnie tak nie jest :) E, tam - nie ma po co wstydziać się, no :D
      R.

      Usuń
  4. Powiem szczerze, że nic z tego nie z tego nie rozumiem xD
    Ale taka już moja natura, co poradzić ;-;
    Ano, właśnie zamówienia przyjmujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D Pojawi się tu jeszcze pełnometrażowy film xD
      Zamówienia przyjmuję na Krytycznej Bieli.

      R.

      Usuń
  5. Kurcze,dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga :) Świetny nagłówek w głównym,w wolnej chwili skorzystam z instrukcji.Mogłabym prosić o tutorial na napis?Zwykle mam z tym problemy.Pozdrawiam i życze Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie. :)
    Twoje instrukcje są bardzo przydatne, ale na jednym z blogów coś się pojawiło i mąci mi w głowie dobry miesiąc.
    na jednym z Szabloniarni, natknęłam się na szablon (a co można tam znaleźć?). o całokształt mi nie chodzi, głównie o początki zdań, http://funkyimg.com/i/Eqkd.png
    jak widzisz, na początku gadżetów w kolumnach, dacie, tytule posta oraz pierwszej literze tekstu: jest takie... no, coś!. i podoba mi się niesamowicie. czy byłaby możliwość, żebyś dokopała się do takiego stylu? z góry bardzo Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://maudlaisy.blogspot.com/search?updated-max=2013-11-09T22:33:00%2B01:00&max-results=1&start=2&by-date=false

      Proszę to instrukcja na to.

      R.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę C:

      Usuń
    2. Och, właśnie teraz się kapnęłam po obejrzeniu filmiku - Raion, grasz w LoLa? *^*'

      Usuń
    3. Raczej nie. Wole 4Story :D Jak wywnioskowałaś to z filmu? xD

      Usuń
    4. Wydawało mi się, że jak otwierałaś okno pulpitu, to mignęła ikonka LoLa. Ale może mam zwidy, hm. Niedobrze...

      Usuń
    5. W którym momencie filmu to dostrzegłaś to nie wiem, ale tak - mam ikonkę Lola na pulpicie ^^

      Usuń