piątek, 29 listopada 2013

7. Video tutorial: Magia Andrzejkowych Kluczy

Dziś krótko. Mam dla was kolejną video instrukcję na wykonanie nagłówka. Trwa ona ponad pół godziny. Sama grafika robiona bez pomysłu :D Jeśli coś będzie nie jasne - pytajcie! Po to tu jestem. Nagłówek nie ma w sobie zbyt dużo filtrów, jest prosty. Szablon z nim wygląda tak. Mam nadzieję, że komuś ten filmik pomoże. Miłego oglądania!




Nadal trwają tutaj prace nad sporządzeniem "kursów" jakie będą tu publikowane. Wiem, schodzi mi się z tym wszystkim, ale to już prawie grudzień i niedługo koniec semestru...
Pozdrawiam, Raion

4 komentarze:

  1. Ledwo zobaczył photoshopa na oczy a jakie już cuda tworzy! :P Świetna instrukcja... Na pewno przydatna, przynajmniej dla mnie :P
    Ale wiesz co Ci powiem? Tak nie na temat trochę, no ale... Ta muzyka, która przy tym leciała, była przezajebista :) Masz gdzieś jakiś link, czy coś, do tego ? :P

    Cruc... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah! Jakie tam cuda? Chyba nie to video oglądałaś :P Hm, takie było zadanie filmu - pomóc, pokazać jak co się robi, tak w praktyce :D Kolejne video jest już nakręcone powiem Ci, ale opublikuję je gdzieś w okolicach 10 grudnia, wiesz nie samymi filmami instrukcję będą żyć xD Musze jakieś sensowne pisane instrukcję zrobić...
      A ta muzyczka, mam ją gdzieś na kompie. To miało być "Gypsy", ale ściągnęła się spoko nuta, więc i do filmu zawitała :D
      Pozdrawiam, Raion

      Usuń
    2. Nie wierzysz w swoje zdolności :P XD Jak fajnie, że 10 grudnia niedługo... :P
      A co do tej muzyki... jak możesz, to weź mi to n a gg podeślij :P
      :D

      Usuń
    3. Hah :D Nutę ci jakoś przy okazji wyślę, ok?

      Usuń